A számítástechnikai blog

Ez a blog azért jött létre, hogy szaktanácsokkal szolgáljunk azoknak az embereknek, akik használják a számítógépet, de nem biztos, hogy minden trükköt ismernek, és szeretnék, ha a számítógép használata zökkenőmentesebbé válna.
A blog szerkesztője a MasterMind Számítástechnika

Tetszett? Lájkolj minket!

Tetszett? Még több tanács:

Ismerős, amikor valamit szeretnél elintézni, és telefonos ügyfélszolgálathoz kell fordulnod? Kb. egy perc, míg meghallgatod, hogy a hívásod mennyire fontos számukra, milyen módon rögzítik a beszélgetést, hogyan kérheted ki a felvételt, majd újabb 1-2 perc, míg végighallgatod a menüt.

Valójában tök mindegy milyen menübe barangolsz, hiszen csak egy ügyintézőre van szükséged, aki segít Neked a problémád megoldásában. De persze minden ügyintéző foglalt, ezért várakoznod kell, amíg meghallgathatsz néhány klassz zenét.

De sokszor van jobb megoldás!

Mobilalkalmazás és webes felület

A legtöbb szolgáltatónak már van modern megoldása a különféle ügyintézések online lebonyolítására, jellemzően mobilalkalmazás formájában, vagy akár online webes felületen.

Például a mobilszolgáltatóknak van androidos és iPhone készülékekre való alkalmazásuk is, amit letöltve könnyedén beléphetsz a saját előfizetésed kezeléséhez. Itt különféle beállításokat tehetsz meg, de tájékozódhatsz arról is, hogy az adott számlázási ciklusban mennyi mobilnetet használtál már el, és mekkora kereted maradt még. Szintén megnézheted, hogy mikor van a számlázási fordulónapod, valamint az aktuális számlaegyenlegedet is. A feltöltőkártyás előfizetésekhez is tudsz bankkártyával pénzt feltölteni, vagy a normál mobilinternet keretedet plusz keretet vásárolni.

Ugyanígy sok egyéb szolgáltató is rendelkezik mobilapplikációval, így például a gáz és áramszolgáltatók, bankok, stb. Ezeknél a szolgáltatóknál alkalmazáson keresztül bediktálhatod az óraállásokat, vagy beállíthatod a résszámlázáshoz a havi átalány mennyiségeket.

Sok ilyen felület alkalmas arra, hogy a személyes adataid módosításait is el tudd itt végezni, így ehhez sem kell időigényes ügyfélszolgálattal bajlódnod.

Hogyan telepítheted?

Nyisd meg a telefonod alkalmazás áruházát (App Store vagy Play áruház) és a keresőmezőbe írd be a szolgáltatód nevét. A találatok közül válaszd ki a szolgáltatód alkalmazását, és telepítsd fel. Ezután regisztrálj egy fiókot (ehhez szükséged lesz személyes adatokra és valamilyen azonosítóra, például ügyfélszám, számla azonosító, stb). Egyes mobilszolgáltatók alkalmazásainál bejelentkezhetsz szimplán a telefonszámod, valamint SMS-ben kapott egyedi kód megadásával is.

Ezt követően már kezdheted is az ügyintézést egyszerűen, gyorsan, kényelmesen. Pro tipp, hogy ha letöltöd az összes szolgáltatód alkalmazását a telefonodra, érdemes azokat egy alkalmazásmappába csoportosítani, így az összes ilyen jellegű alkalmazást egy helyen fogod megtalálni a telefonodon.

Természetesen bizonyos esetekben nincs más út, mint a személyes vagy telefonos ügyfélszolgálat felkeresése, de sok esetben megkímélheted magad ettől.

 

Gondold át, milyen szolgáltatókkal állsz kapcsolatban, és telepítsd fel az alkalmazásaikat a telefonodra.

Címkék: appstore play áruház

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szamitastechnikarol.blog.hu/api/trackback/id/tr9818052722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása