A számítástechnikai blog

Ez a blog azért jött létre, hogy szaktanácsokkal szolgáljunk azoknak az embereknek, akik használják a számítógépet, de nem biztos, hogy minden trükköt ismernek, és szeretnék, ha a számítógép használata zökkenőmentesebbé válna.
A blog szerkesztője a MasterMind Számítástechnika

Tetszett? Lájkolj minket!

Tetszett? Még több tanács:

A múltkor kiveséztük, hogy miért érdemesebb szaküzletet választani a mindent áruló multik helyett. Ugyanezt megnézzük egy kicsit más nézőpontból, ráadásul segítünk abban is, hogy a szaküzletek, vagy szakszervizek közül hogyan válassz.

1. Ne hagyd, hogy átverjenek!

Sajnos léteznek olyan cégek, akik rövidtávú gondolkodásuk miatt a vásárló átveréséből akar profitot termelni. Persze hosszútávon ezek a csődbe juttatják a céget, hisz a rossz hír gyorsan terjed, de ez nem vigasz Neked, ha épp Te vagy a szenvedő alany. Jellemző fortélyok, hogy egy újként megvásárolt számítógép belsejébe néhány használt alkatrész is belekerül.

Javasoljuk, hogy bátran kérdezz rá, biztosan újak-e az alkatrészek! A kapott számlára célszerű, ha tételesen felvezetteted a beszerelt alkatrészek típusát és gyári számát is. Így bizonyítható, hogy pontosan mi is került a gépbe!

2. Mindig kérj számlát vagy blokkot!

Soha, ismétlem soha ne vásároljon számla vagy blokk nélkül! Lehet, hogy fogsz kapni 5-10% engedményt, ha a "számla nélkül olcsóbb" módszert választod, de innentől fogva csak a bizalom az, ami alapján elvárhatod, hogy garanciális probléma esetén segítséget kapj. Bizonyos termékek (jellemzően notebookok) esetében a gyártó minden esetben kéri a vásárlást igazoló blokkot vagy számlát, nem éri be a kitöltött garanciajeggyel.

3. Ne (csak) az ár alapján dönts!

Ha egy cég egy adott terméket vagy szolgáltatást jelentősen olcsóbban kínál versenytársainál, az nyilvánvalóan csak és kizárólag három dologra vezethető vissza:

  1. Képtelenek más eszközzel vevőt szerezni, így minimális árrést alkalmaznak. Ez ugyan elsőre jónak tűnik vevő szemszögből, de ez azt jelenti, hogy a túlélésért küzdenek (tehát nem biztos, hogy hosszútávon lehet számítani egy ilyen partnerre).
  2. Annyira nehéz helyzetben van, hogy bármi áron pénzhez akar jutni, ami egy még reménytelenebb helyzetet mutat.
  3. Így is profitot termelnek, ami csak úgy lehet, hogy vagy illegális forrásból származik a megvásárolni kívánt eszköz, vagy silány minőségű, vagy pedig nem az van benne, amit ígér.

4. Olyan üzletet válassz, ahol segíteni akarnak Neked, nem eladni!

Olyan üzletben vásárolj, ahol nem rád akarják sózni a legdrágább terméket, hanem segíteni akarnak. A segítség lehet, hogy azzal jár, hogy lebeszélnek a vásárlásról (legutóbb egy 400 ezer forintos szoftver vásárlásáról beszéltünk le egy ügyfelünket, mert neki nem volt arra szüksége, pedig mellényzsebből kifizethette volna), mert nincs rá szükséged, vagy nem ők nyújtják a problémádra a megfelelő megoldást. Ha valós segítséget kapsz egy üzletben, akkor bennük bátran megbízhatsz!

5. Csakis kizárólag hosszútávon gondolkodó cégben bízz meg!

Ha olyan üzlet mellett teszed le voksod, aki hosszútávon tervez, netán ezt meg is osztja közönségével, akkor valószínűsíthető, hogy nem fogják néhány ezer forint extra profitért kockára tenni a céljaikat, álmaikat.

Íme a mi cégünk hosszútávú célja: egy olyan országosan jelenlévő számítástechnikai üzlethálózatot fogunk felépíteni, ami kiugróan magas színvonalat képvisel, és ügyfelei elégedettsége megközelíti a 100%-ot. Egy olyan üzlethálózatot, ahol a nálunk dolgozó emberek büszkék arra, hogy egy ilyen jó cégnél dolgoznak! Egy olyat, mint a drogériák között a Müller. Az eladók tisztességesek, segítőkészek, értenek ahhoz, amit árulnak. Az üzletek gyönyörűek és tiszták, a kínálatuk pedig elképesztő. A MasterMind lesz a számítástechnika Müllerje :)

 

Bátran állítom, hogy a mi cégünk kiemelt figyelmet fordít az ügyfelei kezelésére, és a legmegfelelőbb megoldás biztosítására. Van olyan ügyfelünk, akivel 3 hete folyamatosan egyeztetünk, hogy a számára legmegfelelőbb notebookot tudjuk eladni neki, ne pedig azok közül sózzunk rá valamit, amik itt vannak készleten. Neki más fajta kell, hát mást ajánlunk.

De ne csak mi fényezzük magunkat, olvasd el vásárlóink véleményét weboldalunkon. Kattints ide.

 

Te csalódtál már valamilyen szaküzletben?

Címkék: vásárlói vélemény tippek-trükkök vásárlói elégedettség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szamitastechnikarol.blog.hu/api/trackback/id/tr86155314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása