A számítástechnikai blog

Ez a blog azért jött létre, hogy szaktanácsokkal szolgáljunk azoknak az embereknek, akik használják a számítógépet, de nem biztos, hogy minden trükköt ismernek, és szeretnék, ha a számítógép használata zökkenőmentesebbé válna.
A blog szerkesztője a MasterMind Számítástechnika

Tetszett? Lájkolj minket!

Tetszett? Még több tanács:

A YouTube-on egyre több a reklám, nem ritka, hogy egy videót 3-4 percenként megszakítanak egy 2 részes reklámmal. Ráadásul olyan is van, amit ha nem lépsz át, akkor hosszú percekig megy. Arról végképp ne beszéljünk, hogy sokszor olyan tartalmú reklámok jelennek meg, amik még kimondottan polgárpukkasztók is.

Van ez ellen megoldás, de nem olcsó. Viszont most van egy "féláras" lehetőség is.

Miért ez a sok reklám? És mitől függ, mennyi van?

A YouTube a reklámbevételekből él. Ebből tartja fenn a rendszert, biztosítja a felületet és a tárhelyet a videó feltöltőinek. Tehát a YouTube-nak az a jó, minél többen nézik a reklámokat. Ehhez viszont olyan videós tartalmak kellenek, amiket szívesen megnéznek az emberek, a reklámok ellenére is. Ezért a YouTube a videók készítőinek "visszaoszt" a reklámok bevételéből. Konkrétan pontosan méri a YouTube, hogy melyik videót hányan nézik meg, abban hány reklám volt, azt hányan nézték meg, hányan kattintottak rá, stb. Így pontosan tudja, hogy az adott videó megtekintése milyen bevételt hozott neki, és ezt osztja meg a videó készítőjével.

Viszont a videó készítőjének is van beleszólása, hogy mennyire szeretné a videóit teletűzdelni reklámmal, vagyis a saját maga által készített tartalom élvezhetőségét mennyire szeretné rontani.

A YouTube is és a videósok is tehát abban érdekeltek, hogy még az elviselhetőség határán belül maradva, de minél több reklámot juttassanak el a nézőkhöz, hiszen így tudnak a legtöbb bevételhez jutni.

Fizethetsz is azért, hogy ne nézz reklámokat.

Egy ideje már létezik a YouTube Premium szolgáltatás, amire elő lehet fizetni, és aki előfizet, az cserébe kap néhány extra szolgáltatást. Mint például letöltheti a videókat a YouTube-ról, vagy zárolt telefonképernyő mellett is hallgathat zenét a YouTube-ról, és hozzáfér a YouTube Music-hoz is. És persze a legfőbb: reklám mentességet kap.

A Premium előfizetést viszont sokan drágállják, havi 1.790 Ft-ba kerül.

Erről részletesebben a YouTube honlapján olvashatsz, akár meg is rendelheted:

https://www.youtube.com/premium

Ha Te is sokallod ezt, akkor a YouTube készül egy alternatívával számodra. Legalábbis a nyugati piacokon ez látszik. Ott ugyanis a Premium előfizetés ára 11,99 EURO (ami ugye lényegesen magasabb összeg, mint nálunk), viszont érkezik a Premium Lite, havi 6,99 euróért. Ami épp csak több, mint a fele.

És mit tud a Premium Lite? Gyakorlatilag a sima Premiumból kivettek minden funkciót, egyedül a reklámmentesség maradt meg. Így ha nincs szükség a többi szolgáltatásra/funkcióra, akkor ez egy tökéletes, és olcsóbb megoldás a reklámmentes YouTube-ozáshoz. Persze kérdéses, hogy Magyarországon is lesz-e a külföldi példához hasonlatos havi ezer forint körüli áron elérhető Lite előfizetési lehetőség. Bízunk benne, hogy igen. 

Családi csomagban még olcsóbb!

Viszont ha igazán jó ajánlatot szeretnél, akkor a családi csomag Neked szól! Ez 2.690 Ft-ba kerül havonta, és akár 5 (!) családtaggal megoszthatod az előfizetést (magyarán 5 különböző YouTube fiókhoz kötheted az előfizetésedet).

És cserébe mind az 5 fiók megkapja a teljes prémium csomagot, YouTube Music-ostól, offline zenehallgatásostól a legfontosabb, reklámmentességig. Ennél jobb ajánlat aligha várható!

 

Ha zavar a sok reklám a YouTube-on, fizess elő a YouTube Premiumra, és bízzunk benne, hogy hamarosan lesz Magyarországon is Premium Lite.

Címkék: youtube youtube premium youtube premium lite

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szamitastechnikarol.blog.hu/api/trackback/id/tr3916651938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása