A számítástechnikai blog

Ez a blog azért jött létre, hogy szaktanácsokkal szolgáljunk azoknak az embereknek, akik használják a számítógépet, de nem biztos, hogy minden trükköt ismernek, és szeretnék, ha a számítógép használata zökkenőmentesebbé válna.
A blog szerkesztője a MasterMind Számítástechnika

Tetszett? Lájkolj minket!

Tetszett? Még több tanács:

Ugyan még nincs rendelet arról, hogy az üzleteknek be kellene zárni, de a külföldi példákat tekintve valószínűsíthető, hogy hamarosan elrendelik az üzletek zárva tartását. A kérdés, hogy ha ez bekövetkezik, akkor hogyan tovább?

Nem hagyunk magadra!

Amennyire a digitális technológia lehetővé teszi, nem fogunk egyedül hagyni a problémájával egy ügyfelünket sem. Igyekszünk segítséget nyújtani szoftveres problémák, beállítások kezelésére távoli asztalos kapcsolattal, valamint telefonos segítségnyújtással is.

Ez azt jelenti, hogy ha elakadtál, segítségre van szükséged, akkor keress bennünket bizalommal, és megpróbálunk segíteni Neked. Természetesen fizikai javítást nem tudunk végezni a számítógépeden, vagy az iPhone-odon sem, de tanácsokkal és szoftveres beállításokkal tudunk segíteni Téged.

Mi az a távoli asztal?

A távoli asztal egy olyan megoldás, melynek segítségével - természetesen a Te engedélyeddel - be tudunk jelentkezni a számítógépedre, és a mi számítógépünk előtt ülve ugyanazt látjuk, mintha a Te géped előtt ülnénk. Ugyanúgy tudjuk vezérelni egér és billentyűzet segítségével.

Természetesen Te ezt a folyamatot végig láthatod és felügyelheted, így biztonságos. A kapcsolódáshoz egy azonosítóra és egy jelszóra van szükség, enélkül nem lehet csatlakozni a gépedhez.

Milyen elérhetőségen keress minket?

Ha valamilyen hibát kellene megoldani, valami nem megy, akkor a szervizünket keresd.

Email: szerviz@mastermind.hu

Telefonszám: +36 (20) 559 1010

 

Ha valamilyen eszköz beszerzéséről érdeklődnél, árakról, vagy paraméterekről, akkor az értékesítőnket keresd.

Email: szabo.attila@mastermind.hu

Telefonszám: +36 (20) 5 311 311 vagy +36 (20) 2600 520

Mikor kereshetsz minket?

Emailben természetesen bármikor, de telefonon kérlek, hogy csak munkaidőben keresd munkatársainkat.

Előfordulhat, hogy munkatársunk elfoglalt, és nem biztos, hogy egyből fel tudja venni a telefont. Lehet, hogy épp másnak nyújt segítséget. Kérlek légy türelmes, amint lehetőségünk lesz, vissza fogunk hívni mindenkit.

Hogyan zajlik a segítségnyújtás?

Erre több eszköz (szoftver) is szóba jöhet, de az is lehet, hogy egyszerűen telefonon keresztül elmondjuk, mit csinálj. Ez mindig az adott helyzettől függ, telefonon munkatársunk majd tájékoztat, mi a teendőd.

Értékesítés kapcsán nehezebb a kérdés, mert tájékoztatást ugyan tudunk adni termékekről, de kiszolgálni nem tudunk. Ha ebben történik valamilyen változás (pl. futárral kiszállíttathatjuk), akkor természetesen ennek megfelelően fogunk eljárni.

Mennyibe kerül a távsegítség?

Alapvetően a legtöbb ilyen távsegítség egy nehezen beárazható tevékenység.  Mivel ezek általában rövid, néhány perces segítségnyújtások, így jellemzően ezekért pénzt nem fogunk elkérni. Különösen a kialakult helyzetre tekintettel.

Előfordulhatnak persze extrémebb esetek, amikor nagyobb lélegzetvételű távmunka szükséges, ez esetben a díjakról és a fizetés módjáról munkatársunk fog tájékoztatni.

Ezzel együtt a távsegítséget nem azért csináljuk, hogy ezzel pénzt keressünk, hanem azért, hogy ne hagyjuk teljesen magukra ügyfeleinket a számítástechnikai problémáinkkal.

 

Ha elakadtál, fordulj hozzánk bizalommal és megpróbálunk segíteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szamitastechnikarol.blog.hu/api/trackback/id/tr8515542320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.